Zákaznická linka 222 360 250 (Po - Pá: 8 - 17.00 hod.)

Foxit PhantomPDF Business, nová licence, 1 uživatel

Ideální pro robustní potřeby zákazníků
Výrobce: Foxit
4 364 Kč bez DPH

Foxit PhantomPDF Business přináší na funkce bohaté a kvalitní řešení se zabezpečením, jednoduchým nasazením a podporou nezbytnou pro podnikové požadavky.

Klíčové vlastnosti:

Tvorba, úprava a organizování PDF.
Podepisování dokumentů.
Skenování přímo do PDF souboru.
Podpora OCR (optické rozpoznání znaků).
Možnosti indexování dokumentu PDF integrované do vyhledávače Microsoft Windows.
Spolupráce a sdílení PDF dokumentů.
Tvorba a vyplňování formulářů.
Převod a export.
Pokročilé editační a organizační možnosti.
Ochrana PDF s vysokou cílovou bezpečností se zabezpečením IRM, dynamických vodoznaků a redakce.
Dokument Certifikace - umožňuje určit typy změn, které jsou povoleny pro již certifikované PDF.
Microsoft Active Directory RMS Protector a Policy Manager - využít výhod kontroly Microsoft Windows Server.

Nové možnosti ve Foxit PhantomPDF 7:

Doplněk pro Outlook - převádí e-maily přímo do formátu PDF z aplikace Microsoft Outlook. E-maily mohou být automaticky archivovány nebo exportovány do portfolia PDF.
Očištění dokumentu - odstraňuje nežádoucí informace z dokumentu před zveřejněním.
PDF Portfolia - umožňuje vytvářet a editovat PDF portfolia.
Vylepšení produktivity - vylepšení pro efektivnější úpravy a anotace.
Rozšířená RMS bezpečnost - nové možnosti pro dynamické zrušení, analýzu logů, další kontrolu přístupových práv, a integraci Outlooku.
Zobrazení 2D čárových kódů - zobrazuje 2D čárový kód generovaný z Ultraforms, z vyplnitelných formulářů PDF.

Systémové požadavky:

Operační systém:

Microsoft Windows XP Home, Professional, nebo Tablet PC se Service Pack 2 nebo 3 (32-bit & 64-bit).
Windows Vista Home Basic, Home Premium, Business, Ultimate, nebo Enterprise (32-bit & 64-bit).
Windows 7 (32-bit & 64-bit).
Windows 8 všechny verze.

Ostatní:

Microsoft Office 2003 nebo novější (doporučené s nějakými vlastnostmi tvorby PDF).
Pro uživatele používající Active Directory Rights Management Service a možnosti integrace SharePoint, je požadován Windows 7 nebo Windows Vista se Service Pack2 (SP2)!

Minimální hardwarové požadavky:

Procesor: 1.3 GHz nebo rychlejší.
Paměť: 512 MB RAM (doporučená 1 GB RAM nebo větší).
Prostor na disku: 1 GB dostupného prostoru na pevném disku.
Rozlišení obrazovky: 1024x768.

Produktová hesla